HTML

Orshee's Traineeship - Brno 2007/08

Preisz Orsolya vagyok, nemrég töltöttem be a 22. életévem :) Ebben a "naplóban" szeretném megosztani az AIESECes szakmai gyakorlatom minden kihívásokkal és örömökkel teli pillanatát. Egy évig leszek távol Brno-ban, Csehország második legnagyobb városában... Klassz lesz! Who rocks the house???? :) :) :)

Friss topikok

Linkblog

Az első munkanap :)

2007.06.18. 18:40 orsiborsi

 

2007. június 18. Hétfő

Már hétkor felkeltem, hogy legyen elég időm elkészülni, megreggelizni, és pár szendvicsért csinálni. Iwonával együtt mentünk dolgozni. 8.20-kor hagytuk el a lakást, és 8.45-re már bent is voltunk a cégnél. Nagyon tetszik az épület, modern, és jól felszerelt, és nagyon szép a rálátás Brnora. J

Az épület csarnokában várakoztunk, amíg a hres értünk nem jött. Minden nap 9-kor kezdődik a munkaidő, így még volt negyed órám megismerkedni azokkal, akik szintén velm egy cipőben járnak, azaz ez az első munkanapjuk.

Így ismerkedtem mg Petrával, Iwonával és Tatjanaval megy még egy lány, akinek nem emlékezem a nevére (mind a négyen csehek), valamint egy román lánnyal és fiúval. Marco szintén ott volt. Az első benyomásom pozitív volt mindenkivel kapcsolatban. Kivéve azt, hogy kezdetben a lányok csehül beszélgettek egymással, és mi többiek nem értettünk egy kukkot sem. Ezért megkértem őket, hogy légyszi, folytassátok angolul, mert ez így nem valami kellemes érzés. De etán mondták, hogy persze, és innentől kezdve nem volt több probléma. J

Az elő napom összességében jól telt el. Nem kellett sokat stresszelnem. Ezen héten minden nap képzéseket, tréningeket fogunk kapni, így mondhatni „laza” napoknak nézünk elébe. Azonban mindenre oda kell koncentrálnom, hogy mi-hogyan, stb., és ez nagyon lefárasztott.

A közös napot bemutatkozással kezdtük, pár mondatban mindenki elmondta, kiő - mi ő, honnan jött és mivel foglalkozott eddig.

A nap első fele kb. azzal telt, hogy a szerződéseken és a hivatalos papírokon rágtuk át magunkat. Ezért is fáradtam el nagyon, bevallom a nap ez a része nem rejtett sok izgalmat.

Napközben azonban tök jó volt, hogy rengeteg ismerős arcot láttam (Hugó partyjáról), így volt is kivel beszélgetni. Bár azért furcsa volt ezeket az embereket elegáns ruhában, ingben, nyakkendőben, blúzban látni, és valahogy mindenkiről sütött a komolyság…míg pár nappal ezelőtt meg igazi party animalként viselkedtek…

A buliról ismerős volt pl. a hres lány, Annie (India), ő is ott volt a buliban. Ő tartott ma nekünk pár szemináriumot a hres rendszerről, illetve, hogy milyen lehetőségek vannak a cégnél a további személyes fejlődésre. Valamint Hugó is tartott egy prezentációt, amiből megtudtuk, hogy mi is az az outsourcing. J

Vicces volt, mert Hugó mondta, hogy á, te AIESECes vagy, tudom, mert én interjúztattalak telefonon. Na, ettől vörös lettem, mint a cékla, mert eszembe jutott, hogy mindez az Andrássy út kellős közepén történt, és alig hallottam valamit, és mindent kétszer kellett megkérdeznem…Szóval, ő lesz a főnököm, és a cég, akivel foglalkozni fogok, JCI-nak hívják. (Még ma utána nézek interneten, hogy mi fán terem J ).

Korábban végeztünk (átlag munkanapon 6-kor végez az ember), él 5-kor már mehettem is haza. Büszke voltam magamra, mert egyedül hazataláltam. J

Viszlát holnap egy újabb kalandban. J

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orsheestraineeship.blog.hu/api/trackback/id/tr92101179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.06.19. 11:36:02

Szia Orshee!

Jó hallani felőled. Úgy látom jól érzed magad, és nagyon izgalmas lesz ez a gyakorlat!
A JCI egy nagyon jó cég, szerintem nagyon fogod élvezni a velük való elfoglaltságot (én hozzájuk akarok menni dolgozni)
Alig várom, hogy meglátogassalak az ősszel, de addig is remélem még sokszor fogunk MSN-en beszélgetni!
Szép napot kívánok Neked!
Írj még sokat!

Puszi
Ági
süti beállítások módosítása