HTML

Orshee's Traineeship - Brno 2007/08

Preisz Orsolya vagyok, nemrég töltöttem be a 22. életévem :) Ebben a "naplóban" szeretném megosztani az AIESECes szakmai gyakorlatom minden kihívásokkal és örömökkel teli pillanatát. Egy évig leszek távol Brno-ban, Csehország második legnagyobb városában... Klassz lesz! Who rocks the house???? :) :) :)

Friss topikok

Linkblog

Második Tréning nap :)

2007.06.19. 17:18 orsiborsi

 

2007-06-19 Kedd

 

Kilenckor már mindenki az Asia nevű tréning teremben gubbasztott.

(Nekem nagyon tetszik, hogy minden szobát egy országról vagy kontinensről neveztek el, így található Ausztrália közvetlen közelében Észak-Amerika. J).

 A nap első felében Infosys BPO ügyfelei (cégek), kerültek bemutatásra, így átfogó képet kaptunk mind a szervezeti felépítésről, mind a részlegekről és az ott zajló tevékenységekről. Mint tegnap már írtam, én a Johnson Control Inc.-vel foglalkozom, azon belül is a United Kingdom (angol nyelvű) csapatban, Accounts Palyable területen dolgozom majd.

Azt mondják a többi JCIosok, hogy ez egy jó terület, kevesebb stresszel jár. J

 Egy közös ebéd a töbiekkel, majd jött a további fejtágítás a biztonsági védelemmel kapcsolatban, valamint a munkahelyi etikai és egyéb szabályokkal kapcsolatban.

 (El kell, hogy meséljem, hogy roppant szerencsétlen vagyok az automatákkal. A pihi szobában van három automata. Az egyikben kóla van, a másik kávét ad, a harmadikban szendvics és üdítő egyaránt van. Nos, tegnap ez utóbbiból próbáltam Kofólát kérni. Bedobtam a pénzt, a kofola leesett a tartójába, igen ám, de ahhoz, hogy ki tudjam venni, be kell nyomni a lenti tartót. Csakhogy a dolog úgy esett, hogy a Kofola rosszul esett le, és nem engedte kinyitni a tartót. Kb. 6-an püföltük, és próbáltuk megdönteni a masinát, de az üveg csak nem mozdult…Végül 5 perc eredménytelen kísérletezés után, egy lány sietett a segíteni, és egy késsel benyúlva a pár milliméteres résen sikeresen eldöntötte a Kofolát.

Ma kb. ugyanez a komikus esemény ismétlődött meg velem, pénz be, üveg leesik, de rosszul, tartó megakad…

De ma már tudtam mit kell tenenm, kerestem egy kést, és a segítségével sikerült kipiszkálnom.

Később azonban még a másik automata is tartogatott számomra meglepit, mert elnyelte a pénzem, de ki már nem adott semmit. L)

 Ma még korábban, 4 órakor végeztünk. A nap végén Annie odajött hozzám, és megkért, hogy maradjak még egy kicsit, mert be szeretne mutatni valakinek. Így maradtam. Nem mondom, járt az agyam, hogy csináltam esetleg valamit, vagy mi?

 De szerencsére szó sem volt ilyesmiről. Annie bemutatott Pavlanak, és megkérdeztek, hogy lenne –e kedvem egy rövid projektben részt venni, marketingkutatásról lenne szó. A kutatási terület Magyarország lenne. Hát na ná, mondtam én, mi mást válaszolhattam volna???? J J J

 Még le kell egyeztetni a dolgot Hugóval, mert így csúszni fog a tréningem, ami bevezetne a leendő munkámba. Péntek délután fogunk leülni Pavlaval megbeszélni a részleteket, és attól fogva másfél hetünk lesz a projekt befejezéséig.

 Nem mondom, izgulok rendesen. J

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orsheestraineeship.blog.hu/api/trackback/id/tr44101835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.06.20. 10:33:46

Szia!

Úgy látom érdekesen alakulnak a napjaid továbbra is. Remélem ez az új project is jó lesz!
Nem tudom, hogy tudsz-e róla, de van a HB-ban egy olyan szokás, hogy aki külföldön van (konferencián, gyakorlaton, CEED-en stb.) az küld a HB-nak képeslapot.
Már nagyon várjuk a képeslapodat Brno-ból.

Puszi
Ági
süti beállítások módosítása